logo

Ook in deze tijd staan de medewerkers van Xylem Benelux voor u klaar, vanuit kantoor en huis. Als u ons nodig heeft, zijn wij zoals altijd bereikbaar via de onderstaande algemene contactgegevens: 🇳🇱: +31 78 654 84 00 – Ook onze storingsdienst blijft buiten kantoortijden bereikbaar via dit algemene nummer – kies voor optie 1. 🇧🇪: +32 2 720 90 10

Zie ook onze Linkedin pagina:

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6646042876792967168 

Xylem Trainingen

In het voorjaar organiseert Xylem M&C trainingen: op dinsdag 21 april en donderdag 23 april vinden de Aquaview++ trainingen plaats, op woensdag 22 april een hardware training.

Klik hier voor meer informatie of om u direct aan te melden.

Om verbeteringen in het netwerk door te voeren zullen er de komende periode werkzaamheden uitgevoerd worden aan de antenne-installaties.

De werkzaamheden worden in verband met wet- en regelgeving inzake veiligheid, arbeidsomstandigheden en overlast overdag uitgevoerd tussen 07:00 en 18:00 uur.

Over het algemeen zullen de klanten hier weinig hinder van ondervinden, aangezien omliggende cellen de dekking tijdelijk zullen opvangen. Maar op de dag dat de antenne, waar u verbinding mee maakt vervangen wordt, dan kan u 4 tot 8 uur hinder ervaren: M2M Services Het signaal kan tijdelijk minder sterk zijn gedurende de werkzaamheden. Dit heeft tot gevolg dat devices mogelijk op een lagere datasnelheid communiceren dan u gewend bent. Daarnaast kan het zijn dat data verkeer generen niet tot stand komt. Verder kan er hinder ondervonden worden met spraak gesprekken opzetten of voeren, sms versturen/ ontvangen kan vertraagd of lukt tijdelijk niet.

Als laatste willen we benoemen dat Circuit Switched Data calls slecht of niet tot stand kunnen komen.

Handige links

Extra informatie